#Watch the full #demo on #YouTube… http://youtu.be/c5xrBYzNJVY
#Sorry Card Revenge #Big #Red #TalkingPawn #circuitbent #delay #effect… #glitch #circuitbending #circuitbend #MoreToCome!!! (at DubPlate SoundPressure Studio)

#Casio #SA39 not #circuitbent yet. #Sounds #good tho! Little #melody cause I can’t really play! ^__^ #custompaint #chipped already #circuitbend #circuitbending #letthefunbegin #CircuitBentClub #allthehashtags for #fb #suckatanana ;P (at DubPlate SoundPressure Studio)

#Watch the full #demo on #YouTube…
http://youtu.be/Roi75YOvcHI
#oldschool #dubsiren #circuitbent #handbuilt #rubadub #style #delay #effect… #circuitbending #circuitbend #CircuitBentClub #MoreToCome!!! (at DubPlate SoundPressure Studio)

#Watch the full #demo on #YouTube… http://youtu.be/p4EpYkh9J04?list=UUBj9PPqdiSgVzlA8lX7KRcA
#startrektng #circuitbent #coin #bank… #circuitbending #circuitbend #CircuitBentClub #MoreToCome!!! (at DubPlate SoundPressure Studio)

#Watch the full #demo on #YouTube… http://youtu.be/p4EpYkh9J04?list=UUBj9PPqdiSgVzlA8lX7KRcA
#startrektng #circuitbent #coin #bank… #circuitbending #circuitbend #CircuitBentClub #MoreToCome!!! (at DubPlate SoundPressure Studio)

#analogbitcrusher “#guitar” #effect unit #paintstages #handmade #circuitbuilding #CircuitBentClub #APC #ataripunkconsole supplying the #sound. Full #YouTube #video posted soon and #link will be in the #comments… #BADASS!!! (at DubPlate SoundPressure Studio)

#HUGE ass #ZIPPO #style #lighter #ShabuUttary #kawaii #Yatchan! 
Rough translation on the back from the only other one of these I found online…
“Hey without also mana plate, 30% cut pinky” What!?! #LOL #WTF (at DubPlate SoundPressure Studio)

#HUGE ass #ZIPPO #style #lighter #ShabuUttary #kawaii #Yatchan!
Rough translation on the back from the only other one of these I found online…
“Hey without also mana plate, 30% cut pinky” What!?! #LOL #WTF (at DubPlate SoundPressure Studio)

#BEAUTIFUL #sunny #Toronto day. #Drinking from the #corporate #cupofplenty… #Grande?… more like #Mediume! From #plenty to #empty in 60 seconds! #frontcamera #tomfoolery… #StClairWest #traffic saying #Hi. ;P (at Starbucks Canada)

#Casio #SA39… #painted to be “like you are on the inside of a space cloud” :P … “so #90s it hurts!” #montana #premiumbrand #mtn94 #spraypaint…#rumoured that “some #hipster will #love it! ;p” tho #notforsale… #FREEpaint #thanks to #Remede & #Okudart… #Soontobe #circuitbent #circuitbend #circuitbending #CircuitBentClub… Thanks also to @bossFYTE #bossFYTE #DJing #DJ #EDM #marketing…#song is Westside Dub by #12thplanet & #plastician (at DubPlate SoundPressure Studio)

My 2nd ever #womancrushwednesday @sarahelecko! #perfect #beautiful #wcw #womancrush #gorgeous #love #woman #pretty #babe #humpday #brunette #herfacetho #loveher #shesgonnahateme #freckles #hottie #smile #shesbeautiful #womancrusheveryday #womancrushwednesdaywcw #cute #wednesday #igoftheday #follow #july #nofilter (at Saint Catharines, Ontario)

Got this in a #trade. #needs #tlc but runs and has a #good #battery. #Stillneed #pedals, #helmet, #bikecover, #headlight & #custom #bodywork… #happy #boy #ebike #contrast #lofi #filter #BannerPic 2of2… (at U Needa Pita)

Got this in a #trade. #needs #tlc but runs and has a #good #battery. #Stillneed #pedals, #helmet, #bikecover, #headlight & #custom #bodywork… #happy #boy #ebike #contrast #lofi #filter #BannerPic 2of2… (at U Needa Pita)

Got this in a #trade. #needs #tlc but runs and has a #good #battery. #Stillneed #pedals, #helmet, #bikecover, #headlight & #custom #bodywork… #happy #boy #ebike #contrast #lofi #filter #BannerPic 1of2… (at DubPlate SoundPressure Studio)

Got this in a #trade. #needs #tlc but runs and has a #good #battery. #Stillneed #pedals, #helmet, #bikecover, #headlight & #custom #bodywork… #happy #boy #ebike #contrast #lofi #filter #BannerPic 1of2… (at DubPlate SoundPressure Studio)

#COOL shit I #attempt to do #formyfans… #crafting #vhs #tapes #whatsitgonnabe?!?
#CircuitBentClub #art #noise #music #video #paint #stuff… (at DubPlate SoundPressure Studio)

#bassface #subwoofer #rockfordfosgate #PunchP1 10” still gotta clean it up a bit and add a new backplate and maybe a fuze… #kingoftrade (me not the #awesome store ^__^ )…

 (at DubPlate SoundPressure Studio)

#bassface #subwoofer #rockfordfosgate #PunchP1 10” still gotta clean it up a bit and add a new backplate and maybe a fuze… #kingoftrade (me not the #awesome store ^__^ )…

(at DubPlate SoundPressure Studio)